سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زکات دانش بذل آن به مستحقّش و واداشتن نفس در عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
آهنگ جدید/تفریحی/همه چیز

MajestyFantasyKingdomSim

بازی های استراتژیک در سیستم عامل آندروید معمولاً حجم بالایی دارند و هرکسی امکان دانلود آنها را ندارد ، امروز در اندروگت یک بازی استراتژیک به نام Majesty: Fantasy Kingdom Sim را آماده دانلود کرده ایم که با توجه به حجم تقریباً کم توانسته است امتیاز بالایی در گوگل پلی کسب کند. شما در این بازی باید در یک جهان پهناور جادویی کسب قدرت کنید ، مهارت های جدید را بیاموزید ، اقتصاد خود را تقویت کنید و با خرید و ارتقا سطح سلاح های خود به نبرد با هیولاها و دشمنان بروید.

 

ویژگی های بازی Majesty: Fantasy Kingdom Sim

  • ده ها تن از قهرمانان با زره و سلاح مختلف
  • ده ها جادوگر و هیولا
  • 30 ساختمان با قابلیت ارتقا سطح
  • 16 ماموریت مختلف
  • 3 سطح دشواری

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/27:: 3:33 عصر     |     () نظر

StickmanTennis

در یک محیط هیجان انگیز با بازی Stickman Tennis تجربه ای سرگرم کننده از بازی تنیس داشته باشید ، یکی از ویژگی های بارز این بازی کنترل لمسی راحت و حرفه ای بازیکن است که به شما قابلیت حرکت آسان در زمین بازی و انجام کلیه حرکات ممکن را می دهد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/27:: 3:33 عصر     |     () نظر

SAMURAI_ZOMBIES_DEFENSE_2

اگر از علاقمندان به بازی های زامبی کشی هستید پس به احتمال زیاد دفاع سامورایی در برابر زامبی ها SAMURAI vs ZOMBIES DEFENSE را بازی کرده اید ، در این بازی مهیج شما باید با تمام وجود از روستا و مردم خود در برابر حمله زامبی ها دفاع کنید از سلاح های جدید استفاده کنید ، تاکتیک دفاعی خاصی داشته باشید و هیجان بازی را تجربه کنید. امروز در اندروگت نسخه ای جدید از این بازی زیبا را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/27:: 3:32 عصر     |     () نظر

CSRRacing

در بازی CSR Racing شما یک مسابقه هیجان انگیز را در سطح شهری با گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور تجربه خواهید کرد.

 

خودروهایی مانند Audi R8 ، BMW M3 یا Chevy Corvette و دیگر خودروهای روز دنیا را با توربو ، نیتروژن و دیگر امکانات بازی تقویت کنید و حریفان خود را  از رده خارج کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/27:: 3:32 عصر     |     () نظر

تاریخ انتشار دقیق بازی Earth Defense Force 2025 انتهای سال میلادی جاری بود اما چندی پیش ناشر بازی یعنی استودیو D3 Publisher صریحا اعلام کرد که این بازی با تاخیری دو ماهه در فوریه 2014 برای کنسول های نسل حاضر یعنی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر خواهد شد.

 

این بازی یک عنوان MMO است که قرار است داستان آن در سال 2025 رخ دهد و یک سوم شخص اکشن به حساب می آید.قابلیت کو آپ این بازی از بخش های مهم آن است.هر چند که نسخه ی قبلی این بازی نتوانست انتظارات را بر آورده کند و یک بازی بسیار ضعیف به شمار می رفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/23:: 1:9 صبح     |     () نظر
   1   2   3      >