سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]
آهنگ جدید/تفریحی/همه چیز

کمپانی City Interactive در اقدامی اولین تصاویر عنوان جدیدش را منتشر کرده است که ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

Lords of the Fallen یک عنوان استراتژی سوم شخص و اکشن RPG است که در سال 2014 فقط برای کنسول های نسل بعد و PC در دسترس خواهد بود.

آقای Tomasz Gop کار ساخت این عنوان را بر عهده دارد که از کارهای برجسته ی او می توان به The Witcher 2: Assassin of Kings اشاره کرد که در زمان خود موفقیت هایی را نیز به دست آورد.

تصاویر منتشر شده را در زیر ببینید:

e3 screen 01 تصاویری از Lords of the Fallen منتشر شد

e3 screen 02 تصاویری از Lords of the Fallen منتشر شد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/23:: 1:9 صبح     |     () نظر
اکثر گیمر ها از این موضع خوش حال هستند که کنسول نسل بعدی سونی یعنی پلی استیشن 4 قیمتی برابر 400 دلار خواهد داشت ولی شما در برابر این 40 دلار چه چیزی دریافت خواهید کرد ؟


400 دلار یا در اصل همان 399 دلاری که می پردازید شامل یک هارد با حافظه ی 500 گیگابایت (که با حافظه ی ایکس باکس وان برابر است), یک هدست که در اصل یک هدست کوچک و جمع و جور و یک کنترلر DualShock 4, یک کابل اچ دی ام آی و یک شارژ USB خواهد بود.
چیزی که جزو اجزای مهم این کنسول به حساب می آید و جدا از خود جعبه است “چشم پلی استیشن 4″ خواهد بود که قرار است در فوریه عرضه شود و قیمتی معادل 59 دلار خواهد داشت که یک کنترلر مخصوص خودش را هم به همراه دارد.
با این که شاید محتویات برای برخی جالب و فوق العاده نباشد اما حافظه خوب هارد از مزیت های بزرگ این دستگاه به شمار می رود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/23:: 1:9 صبح     |     () نظر

در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت در مراسم E3 2013،یکی از عناوین مولتی پلتفرمی که برای کنسول Xbox One تایید شد؛عنوان در حال ساخت شرکت لهستانی CD Project یعنی “ویتچر 3:شکار وحشی” بود که مسئولان این شرکت سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به شایعات پیرامون مبنی بر عدم عرضه ی این عنوان نقش آفرینی بر روی کنسول نسل بعد شرکت مایکروسافت خاتمه دادند که به تازگی چند اسکرین شات بسیار زیبا از محیط داخل و گیم پلی بازی منتشر شده که این تصاویر شما را به دیدن هیولاهای پنهان در جنگل تیره،رویا رو شدن با عوامل غیر منتظره و پرواز موجودات شهر تشویق می نماید:

image the witcher 3 wild hunt 22370 2651 0009 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان The Witcher 3:Wild Hunt منتشر شد

image the witcher 3 wild hunt 22370 2651 0008 E3 2013:تصاویر جدید از عنوان The Witcher 3:Wild Hunt منتشر شد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/23:: 1:8 صبح     |     () نظر

بازی های برتر 2013

35

Sniper: Ghost Warrior 2

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/4:: 11:34 عصر     |     () نظر

 

کمپانی Warner بازی Batman: Arkham Origins را رسماً معرفی کرد. این عنوان قرار است برای PC ،Wii U ،Xbox 360 و PS3 عرضه شود. این بازی یک پیش درآمد برای دو نسخه قبلی این سری به حساب می آید و بسیاری از شخصیت های مهم دنیای Batman برای اولین بار در آن معرفی می شوند. Arkham Origins توسط Rocksteady ساخته نمی شود و استودیوی Warner Bros Montreal این وظیفه را بر عهده گرفته است. این استودیو از افرادی تشکیل شده که تجربه ساخت بازی هایی مانند Prototype و Incredible Hulk: Ultimate Destruction را داشته اند. به نظر می رسد که در این بازی با شخصیت هایی مانند Deathstrok روبرو شویم. این بازی با موتور تغییر یافته Unreal Engine 3 که توسط Rocksteady به کار می رفته در حال ساخت است. Batman: Arkham Origins در 25 اکتبر 2013 راهی بازار خواهد شد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/3/4:: 11:34 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >